środa, 26 lutego 2014

84. Jak to było z tym cięciem się...

Już dawno chodziło mi po głowie by napisać jakiego kolwiek posta na ten temat i ostrzec was przed tym.
Ciąłem się by : odreagować, wyrzucić negatywne emocje, poczuć się " wolnym " Było to złudne uczucie. Prawie każdy gdy zacznie się ciąć to sam sobie nie poradzi by przestać. Z tego co mi wiadomo każdy mówi " to będzie tylko jedna kreska " No dobra kupujesz żyletkę i nadchodzi ta chwila kiedy chcesz jej użyć po raz pierwszy wtedy jeszcze nie wiedziałem że na tym pierwszym razie się nie skończy. Osobiście pierwsze cięcie zrobiłem 30-go Grudnia z wielu powodów. Najpierw się boisz to zrobić, przykładasz żyletkę do brzucha, ręki, nogi i czekasz przez chwilę. Aż delikatnym ruchem lekko przesuwasz i czujesz " ten zbawczy ból " gdy już chwilę poboli powiesz nie było tak źle. Następnego dnia spróbujesz znów, to jest jak narkotyk, zakazany owoc zawsze znajdziesz chwilę by zrobić tę drugą kreskę i kolejną, i kolejną... Po jakimś czasie zaczniesz robić to automatycznie, powodem by się ciąć może stać się dosłownie wszystko, zaczniesz szukać tych powodów. I pewnego dnia już nie w domu a w szkole, pracy, podróży zaczniesz odczuwać chęć by się pociąć, nie będzie wtedy ciebie obchodzić to że nie masz przy sobie żyletki, by zaspokoić swój głód wystarczy że w pobliżu będą nożyczki, klucze, agrafka czy nawet kartka. A wtedy wiec że jest już źle i jeżeli nie zasięgniesz pomocy psychologicznej będzie jeszcze gorzej. A życie w trudnych chwilach jest kruche jak szkło!!!
Morał jest taki :
Nie tnij się bo tak jak łatwo zaczniesz to o wiele trudniej jest przestać, uwierz mi wiem co mówię. Pewnie powiesz że nic nie rozumiem i miałem " łatwiej " wcale że nie, życie jest jakie jest nie oszczędzi nam takich cudów jak gorsze dni, jednych to dotknie bardziej innych mniej.
Co za ironia losu mówię wam nie tnijcie się !!! A sam nic nie lepszy jestem bo nadal się tnę

73 komentarze:

  1. Moze po prostu nasze życie sklada sie tylko z pytan a my jesteśmy echem odpowiedzi której nigdy nie bylo. To wielka radość mieć swój kamien,mieć swoja gore na której mozesz stanąć. To wielkie szczęście moc sprobowac jeszcze raz mieć cel w zasięgu oka. Cala mądrością życia jest szukać i mieć nadzieje i pytac. Jeżeli mozesz ujrzeć rozbite dzielo swego życia i wziasc sie do jego odbudowania to po prostu żyjesz naprawdę. To masz swój kamien,masz swoja gore. Pewnie powiem ci to raz jeszcze kiedy sie wczesnie jutro obudzisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. A czy to wazne kim jest adic?

      Usuń
  2. A gdy ci będzie bardzo smutno bo źle dni dadza ci w kość. Wiesz ze jest na świecie ktoś kto cie kocha. Adic

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdy ci będzie bardzo smutno bo źle dni dadza ci w kość wiedz ze jest na świecie ktoś kto cię kocha. Adic

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę i sobie z tym poradzisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę powiedzieć jedno. Każdy ma swoje problemy. To normalne, że coś idzie nie po naszej myśli. Problemem jest to, że chcesz w łatwy sposób pozbyć się tego ciężaru. Nie mówię teraz o tobie, ale próbujesz uciec w alkohol, narkotyki, i tak jak w twoim przypadku, żyletki. Lecz, nie można od tak uciec od tego ciężaru.
    Bo naszym przeznaczeniem jest udźwignięcie tych problemów, dawanie sobie z nimi rady, stoickie poświęcenie.
    Zatracając się, tylko pogarszamy sytuację. Dlatego nie można brać narkotyków, nie wpadać w alkoholizm, nie chcieć używać żyletek. Trzeba być silnym w życiu, a te poświęcenie będzie nam odpłacone zniszczeniem ciężaru, spokojem, radością.
    Sorki, że zahaczyłem o inne używki, ale musiałem to zrobić. A więc proszę cię, bądź silny.
    Myślę, że każdy, kto czyta twój blog, będzie chciał ci pomóc. Wierzę w twoją siłę. Jestem już z ciebie dumny, skoro sam przyznałeś się do tego, że żyletki są złe.
    Nie ważne, co się będzie działo, będziemy cię wspierać.


    Kyriene

    OdpowiedzUsuń
  6. A pomagasz osoba z tw otoczenia co się tna czy nakłaniałsz bardziej robisz wszystko by się nie ciely czy wręcz przeciwnie dajesz żyletkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post mówi chyba sam za siebie, że namawiam by nikt nigdy nie sięgał po ten ostry kawałek aluminium.

      Usuń
  7. Kyriene co ty wypisujesz? Nie wazne co sie będzie dzialo będziemy cie wspierać. Co za belkot. Nic nie dzieje sie bez przyczyny. Wazne żeby zamiast zyletki wybrać inna drogę,inny sposób na odreagowanie zlych emocji. Pogadac,zadzwonic do bliskiej osoby,czy nawet wrzucic tonę węgla wszystko by o tym nie myslec. Sam fakt ze przyznal ze to jest zle juz świadczy o tym ze myśli pozytywnie. Ajesli robi to dla kogoś to jeszcze lepiej. Moze wkoncu sie zakochal😉? Nie napisal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może i masz rację bo mam do kogo to robić i się stara.
      Co do tego czy się zakochałem czy nie to odpowiem tylko Może ...

      Usuń
    2. Przepraszam za mój taki bezsensowny bełkot, ale chodziło mi właśnie o to, co napisałeś. Czasami rozwijam swoje przemyślenia w taki sposób, że zbaczam od prawdziwego tematu. Tak, jak piszesz, nie można się pogrążać w rozpaczy, tylko znaleźć cokolwiek, co nam pomoże zapomnieć. Jeszcze raz przepraszam :/

      Usuń
    3. Daj spokoj nie przepraszaj po to wymieniamy mysli a ze sa rozne to swiadczy tylko o tym ze jestesmy rozni co nie znaczy ze nie dazymy do jednego-by pomoc. Prawda?

      Usuń
  8. może ktoś mi pomóc zaplanowałam swoje samobójstwo i wiem że chcę to zrobić ale chcę żyć ale jest też myśl że muszę umrzeć bo inni nie chcą żebym żyła bo jestem tak naprawdę nie potrzebna proszę o pomoc błagam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie waż się odbierać najcenniejszego daru jakim jest życie, gdy inni walczą w szpitalu by jeszcze raz zobaczyć wschód i zachód słońca. Pomyślałeś sobie co pomyślą rodzice, przyjaciele, znajomi ???
    Czy potrafisz wyobrazić swoje ciało w trumnie ???!!!
    Każdy z nas ma coś do zrobienia na Tym świecie i tym czymś na pewno nie jest popełnienie samobójstwa. Pomyśl ile pięknych chwil ciebie może wtedy ominąć... Pomysł jaką bezsilność poczują twoi najbliższi, którzy nie potrafili Ci pomóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chcesz pokazać wszystkim jaka jestes slaba? Czy jaka odważną? Odbierając sobie życie nikomu nie zaimponujesz a żyjąc i pokonując trudności tak. Nic i nikt nie jest wart byś przez niego odbierala sobie to co jest najcenniejsze czyli życie. Ludzie nie dajmy sie zwariować w tym bezlitosnym świecie. Zyjmy i dajmy innym żyć,gdy są nawet naszymi wrogami.

      Usuń
  10. Kurwa poprostu mam ochotę cię dusić gołymi rękoma nie zdążysz sobie sprawy jak bardzo niektórzy przez cb cierpią jesteś narcystycznym egoista. Nienawidzę cię gdy widzę ból który nadajesz niektórym to po prostu mam ochotę cię nawet nie zabić bo to by mogło cię uszczęśliwić ale sprawić abyś cierpiał kurwa rozumiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do kogo ten kurewski wpis? Bo nawet nie napisales o kogo ci chodzi. Dusić nie chcac zabic ciekawe no i ten narcyzm egoistyczny

      Usuń
    2. Do kogo piszesz że jest egoistą, bo jeżeli do Breiniack'a to my ciebie UDUSIMY !!!!!!!!

      Usuń
  11. To duscie mnie breiniack zniszczył kogoś kogo kocham. Przez niego ktoś dziś trafił do szpitala. Ale proszę zabijcie mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy my o czymś nie wiemy, Breiniack?

      Usuń
    2. Czy my o czymś nie wiemy ???

      Usuń
    3. W sensie fizycznym nikomu nic nie zrobił.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. A w jakim sensie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego zapytaj. Ja już nie mam na to sił.

      Usuń
    2. Nie wypisuj bzdur i nie oczerniaj go bo nawet rzykladow nie podajesz. On nigdy nikogo by nie skrzywdzil wiem bo go znam

      Usuń
    3. Odpierdolcie się KURWA OD Łukiego bo on nic nikomu złego nie zrobił, a jak wy wypisujecie takie bzdury to on to przeżywa !!!!

      Usuń
  13. Wyjaśnisz nam to Breiniack?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co chodzi? Ja nie będę cię oceniać ani nic, jeżeli stało się coś złego, ale byłbym wdzięczny, jeżeli napisałbyś swoją wersje zdarzeń.

      Usuń
    2. Kyriene nie zajazyles? Przeciez od razu widac ze w srod nas wspierajacych jest jakas szuja dolujaca,ktos komu zalezy na dobijaniu a nie ratowaniu. Skoro ten "ten ktos kocha"jak napisal a inna osoba wyladowala w szpitalu to w ch...z takim kochaniem. Sorki ale papierkowe rozmienily mi sie na drobne jak czytam takie brednie.

      Usuń
    3. anonim masz racje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    4. do gazu z takimi szujami które zdradzają innych...nie znają a oceniają breiniack"a

      Usuń
  14. ŁUKI JESTEŚMY Z TOBĄ DASZ RADĘ I NIE PRZEJMUJ SIĘ TYM GNOJKIEM KTÓRY CIEBIE OCENIA

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej gnojek co piszesz że on kogoś skrzywdził to sobie uważaj bo jak ciebie dorwiemy to będzie c ciebie bieda, jesteśmy już w Ostrowie i zbieramy bandę.
    mów różaniec ŚMIECIU !!!!
    żeby mi to było ostatni raz jak na Breiniacka najezdrzasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty sapiesz do Łukiego to ty masz problem

    OdpowiedzUsuń
  17. Breiniack to egoista, ciągle pisze, jaki to jest zraniony, a nie umie pomyśleć, że sam rani innych. Swięty nie jest jak wy to uważacie, ale ma też dobre strony, wkurwia mnie to, że uważacie go za świętego i za kogoś, kto jest najlepszy na świecie, a tak nie jest. Oczywiście, go tu nie obrażam, stwierdzam fakty. Ma też dużo dobrych cech, tylko wy nie umiecie zauważyć tych złych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj drogi heterku😈zeby kogos naprawde poznac musi duzo wody uplynac. Tak naprawde sami siebie nie znamy a co dopiero innych. Zaluzny ze rajcuje cie to czym ja sie brzydze. Mam cie lubic czy nienawidziec? Jest mi to obojetne co jesz i czym srasz ale ja chyba nie musxe bo i niechce robic to co ty. Co do zlych i dobrych uczynkow. Ludzi zawsze ale to zawsze wygarna ci samo zlo,nawet jak raz zbladzisz. Mamy to w naturze ze zapominamy o dobru ktore ktos ciagle dla nas robil.

      Usuń
    2. Napisałem, że ma też dobre cechy, nie wypominam złych, mogę szczerze stwierdzić, że jest wrażliwy i ma takt, nie obraża innych, a co do breiniacka to go znam. Ja jestem szczery i obiektywny, a wy nie umiecie pojąć, że każdy ma też cząstke złego, w co wy w przypadku breiniacka nie wierzycie. Dlatego wszystko, co zrobi, jest dla was dobre. Nawet gdy zrobi bład, nie umiecie mu go wypomnieć, poprawić go i nakierować. To daje mi argument, że jesteście niedojrzali.

      Usuń
  18. Każdy ma dobre i złe cechy, ale wy widzicie tylko te złe, jesteście pierdolnięci. Nikt z nas święty nie jest, w przeciwieństwie do waszej opinii. Jesteście zwykłymi dzieciakami, które nie umieją realnie spojrzeć na świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra ja znikam z tego tematu. Kyriene chyba musimy pogadac. Tak myślę.jakby co to daj znac

      Usuń
    2. Tak. Odezwał się dorosły który narkotykami handluje. I który jest idealny a na pocieszenie jara maryche i wciąga. Że ty jeszcze świętym nie jesteś to ja nie wiem . Może inni cię nie dostrzegają ??? Chodzący ideał się znalazł.

      Usuń
    3. Ej Patryk. Breiniack jest o tyle mądry że się nie wtrąca w twoje zaczepki z piaskownicy.
      Lepiej dobrze ci radzę idź sobie jarać czy wciągać ale nigdy ale to nigdy nie bierz się za ocenianie ludzi. Tym bardziej tych których nie znasz.

      Usuń
    4. Dzieki WSZYSTKIM za slowa wsparcia i jak i za krytyke. Kazdy ma swoja racje jedni czuja sie pokrzywdzeni chociaz nie ich skrzywdzono inni szczesliwi ze szczescia drugich. Po prostu w naturze musi byc zachowana równowaga. Zegnam was niewiem kiedy tu wpadnę i czy wogole mi sie chce ale milo bylo was poznać. Adic

      Usuń
  19. Ej Adic a kto ty jestes???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kimś o kim nic a nic nie wiesz .

      Usuń
  20. Współczuję sytuacji, ale naprawdę uważam, że sporo by się poprawiło, gdybyś podchodził do tych małych rzeczy z entuzjazmem i starał się czerpać radość np. z jakiegoś hobby :) Wiem, co mówię - jestem wszak lesbijką i choć w życiu nie zawsze bywa kolorowo to staram się czerpać radość z tych małych chwil i to mi naprawdę pomaga. Znajdź też nowych znajomych, nowe hobby - to też wspiera w drodze do szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie od dzis wszak wiadomo ze male bardzo cieszy. Po prostu cieszmy sie z tego co mamy

      Usuń
  21. Pewnie uznasz mnie za glupca albo nieszczęśliwego jak takich nazywaja by nie urazić ale ja dopiero teraz czuje jak bardzo mi na tobie zalezy i chce byś byl tu i teraz ze mna. No co??? Kocham cie "KOCIE"

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie jak napisales kocham go za nic. Po prostu za to ze jest,ze żyje,ze dla mnie odlozyl wreszcie zyletki ze docenil życie i chce żyć bo ma dla kogo

      Usuń
  23. Po prostu kochasz za to ze jest. A gdy przeżyjesz razem cudowne chwile to o prostu aż tego pragniesz wiecej i wiecej

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba jestem jedną z niewielu osób, które potrafia się opanowac w cięciu. Ale często mam ochotę, ciągle powstrzymuje mnie coś w stylu "niedawno byłam u spowiedzi", czy "zobaczą", chociaż to łatwo można ukryć.
    Jestem całym sercem z Tobą, trzymaj się ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fredziu z cieciem jest tak jak z piciem im częściej sięgasz tym bardziej tego pragniesz. Boga tu nie mieszaj ma wazniejsze sprawy a nam dal wolność umyslu czyli wybor po miedzy dobrem a zlem. A co wybierzesz zalezy od ciebie. Jedna z nie wielu? Nie pochlebiaj sobie,ja nigdy tego nie robilem i nie zamierza

      Usuń
  26. Ale tën typo jest smieszny. Jest gejem i tylko dlatego sie tnie, rozpisuje sie na blogu. On w rzeczywistosci jest zykla ciota i tyle, skoro placzesz po czyms takim to ci wspolczuje w doroslym zyciu. Chlopak powinien byc twardy jak kamien a nie placzkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz pojęcia koles. Ciota to ten który z każdym i wszędzie to robi bez serca żeby siebie zadowolić,nie dba o reputacje. Jak wiec nazwac tych którzy z ochota mu sie oddają?.wlasciciel bloga nie jest jak piszesz zw ciota. Jesteśmy razem od 3-miesięcy z pelnym zaufaniem. Nie obrażaj kogoś jeśli go nie znasz.

      Usuń
    2. "Jesteśmy razem od 3-miesięcy z pelnym zaufaniem. " WTF?
      jeszcze raz napisze. Chłopak choćby nie wiem jakiej orientacji ma być twardy! A dlaczego? Bo tak jest, tak było i tak ma być, gdyby wszyscy płakali bo coś im w zyciu nei wcyhodzi to twen świat przestałby istnieć. Chodzi mi o to!

      Usuń
    3. Co ty kurwa jarasz frajerze? W chacie cie gnębią czy zwierzaki nie lubia. Twardy bo tak ma byc-spadaj bo mnie wkurwiasz a wiem gdzie mieszkasz,jarasz.

      Usuń
  27. Co sie z tym swiatem dzieje...
    W dzisiejszych czasacch chlopak mysli kiedy sobie nowe rurki kupie bo sa takkkiee modne. Zalosne. Ja przeszedlem więcej od autora bloga i nie uzalam sie nad soba, ale to jest wlasnie bezstresowe wychowanie. Ja czytalem oczywiscie tego bloga i zastanawiam sie dlaczego on sie ciol? Dlatego źe mama jego w emocjach cos powiedziala? Japierdole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam było, że się nieszczęśliwie zakochał w swoim przyjacielu hetero... Ale to też nie jest powód do cięcia sią, każdy się zakochuje, rozumiem, że różnie ludzie to przechodzą, ale ogarnijcie dupy... Sami sb wkręcacie tę depresje... a świadczy o tym tw tumblr breiniack. Sam sb to wszystko wkręcasz, gdybyś sam chciał z tego wyjść, to byś się chociaż starał... I szczęścia w związku.

      Usuń
    2. Nie nie dlatego sie ciol bo mama w zlosci cos powiedziala. Bez względu na orientacje,wiare,czy bycie innym nadal jest jej synem. Jak go rodzila byla wielka radość. A teraz kaze mu wypierdalac z chaty bo brzydzi sie gejami. Jak byś sie czul gdy najblizsza ci osoba zamiast wspomóc,wspierać okazuje sie zwyklym prostakiem,bez mozgowcem i bez jakich kolwiek uczuc???? Znalazl mnie a ja jego. Zrozumial ze nie warto ranić sie a wierzyc ze są tacy sami jak on a co wazne ze go kocham. Wierze ze odwzajemnia to uczucie w stosunku do mnie.

      Usuń
    3. ale to nie jest powód, by się samemu dołować. Moze prosić o pomoc psychologa. Życzę Wam szczęścia i miłości.

      Usuń
    4. Cos tam bylo za sie nieszczęśliwie zakochal tyle ze ten heter po kilku rozstaniach z koleżankami teraz podrywa geja. Maca aż sie podnieca z czym sie wogole nie kryje. Dobry heter. A inni tez nie są gorsi. Jedni zapraszają na basen. Po co? Inny zaczal czule nacac po brzuchu i rekach. Czyz by chec posmakowanua czegoś innego? Czy brak akceptacji u dziewczyn i we własnym środowisku? Mozna krecka dostac

      Usuń
    5. Czytając twoją wypowiedź na pewno można kręćka dostać :-P

      Usuń
    6. Kto mnie mnke nie zna, niech nie ocenia.
      " Cwaniak w necie , Pizda w Świecie."

      Usuń
  28. No. I co na to autor bloga? Podobno wreszcie znalazl to czego szukam milość. A pozwala sie macać i podrywać!!! Jakieś to dziwne. To jak to jest ma kogoś czy nie???

    OdpowiedzUsuń
  29. Breiniack jaka jest prawda? Bo moze celowo grasz na uczuciach innych a to juz nie jest smieszne

    OdpowiedzUsuń
  30. Sądze że karzdy medal ma dwie strony ale od tego co piszecie w komentarzach flaki mi sie przewracają znam breiniack'a osobiście od niedawna i wiem że jest dobrym człowiekiem który chce pomagać innym ktoś muwił że jest narcystykiem i się nad sobom użala ale on naprawde tym "użalaniem "przestżega nas byśmy nie popełnili błendów które on popełnił

    OdpowiedzUsuń