niedziela, 5 stycznia 2014

67. Spróbuj zapomnieć.

Wczorajszy dzień spędziłem na pomagania mamie w domu z własnej woli. Później zabrałem się za robienie pizzy. Wszystko to robiłem w jednym celu, aby o nim zapomnieć. Jednak to nie jest takie łatwe bo on jest jak narkotyk kiedy jest obok mnie nic innego się nie liczy jestem tylko ja i on, na mojej twarzy gości wtedy nie przerwany uśmiech, a kiedy go nie ma powraca monotonii pęd w czterech ścianach z żyletką w ręku i łzami w oczach. Skrywanie własnych uczuć w głębi serca, które z każdą chwilą rosną w siłę.
Serce nie sługa jak to się mówi. Nie mogę mu tego powiedzieć, to co do niego czuję. Nie chcę być odtrącony przez jego osobę ani być takim " stereotypowym gajem ". Dlaczego zawsze krzywdę samego siebie i innych ( odnosząc się do Alana który mnie kocha a ja kocham kogoś innego ). Czuję się jak nic nie warty śmieć leżący na chodniku po którym każdy depcze, ale nikt nie wyciągnie po niego ręki. A dziś pewnie kolejny dzień użalania się nad sobą i własnym życiem.

18 komentarzy:

  1. O. Współczuję ;( nie tnij się tylko więcej... Też się cięłam i skończyło się to wytykaniem mnie jako tej "psychicznie chorej".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kto się okalecza lub okaleczał się nie jest chory psychicznie jest słaby psychicznie czyli to osoba która potrzebuje zrozumienia i miłości otuchy na sercu. Czyli.... wiele osób tutaj cię rozumie i doda ci w każdej sytuacji ulgę nie musi być to uzależnienie od żyletki i widoku krwi a w najgorszym przypadku słabość i załamanie samobójstwo ale ty tego nie zrobisz i nie tnij się bo to tylko widok blizn do końca życia łzy w oczach i wstyd że ktoś widzi to co masz na polach brzuchu lub nogach jestem z tobą i cię rozumiem. Powodzenia i dobrego życzę dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dodałaś mi otuchy i podniosłaś na duchu.

      Usuń
  3. Jest osoba która chętnie da mu jeszcze więcej miłości tylko najpierw tżeba ją przyjąć. Wiem to bo jestem znajomą tej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki dla Was Wszystkich że jesteście ze mną i mnie wspieracie. Dzięki :-P :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ty dobrze wiesz kogo mam na myśli a jeśli go zranisz nie będę już miłą blondyneczką. On cie kocha całym sercem wiem bo widziałam jal promieniała jego twarz gdy pisaliście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Heya i am for the primary time here. I came across this board and
    I in finding It truly useful & it helped me out a lot.
    I am hoping to offer one thing again and aid others such as you helped me.


    Feel free to surf to my webpage ... odśnieżanie śniegu

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you
    so much, However I am having troubles with your RSS. I don't
    understand why I cannot subscribe to it. Is there anyone
    else getting the same RSS problems? Anybody who knows the solution
    can you kindly respond? Thanks!!

    Feel free to surf to my webpage - odśnieżanie dachów praca

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam jeśli cie uraziłam moimi komętarzami już mi wyjaśnił wszystko w smsie. Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie w tym calym zamieszaniu ja wiec jestem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by było łatwiej Ciebie odnaleźć gdybyś chociaż się podpisał.

      Usuń
  10. Jak poznac ze nie jestem oszukiwany przez osobe ktora codziennie mowi mi "kocham"a czytam ze on kocha innego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o mnie to jeżli mówię że kocham to nie rzucam tych słów na wiatr ponieważ jak dla mnie mają zbyt dużą wartość by je lekceważyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam depresje z powodu moiej orientacji i nikt o tym nie wie

    OdpowiedzUsuń