wtorek, 25 lutego 2014

83. Tak nadal oddycham :)

Siemankooo ... !!!
Nadszedł najwyższy czas by napisać nowego na blogu. Hmyyy... Ale o czym tu by napisać?
1. Język Niemiecki jakoś powolutku się toczy, ważne że do przodu.
2.Kolejna wizyta u Pani psycholog minęła bardzo miło, jak zawsze dużo porozmawialiśmy na różne i różniejsze tematy. Następna wizyta w piątek.
3. Mój pies się oszczenił i teraz mam o cztery psy więcej, ( 3 suczki i jeden chłopiec )
4. Ostatnim czasem dostaję dość dużo E-maili i wiadomości na GG z pytaniem " Czy na prawdę się ciąłem i co wtedy przeżywałem ? " Więc chyba wiem o czym zrobię kolejną notkę, która na celu będzie miała was zniechęcić do tego i zmusić by się zastanowić Czy warto ???
5.  Po za tym co napisałem to jakoś leci, teraz mam wiele rzeczy do ogarnięcia, ale jestem dobrej myśli i wierzę że dam radę.
6. Zacząłem słuchać piosenek zespołu " Queen "
Więc do następnego Papatki
PS. Jutro 26-ty luty więc będę miał te 15 latek ;)))))

9 komentarzy:

  1. jesteś pewny że oddychasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego z okazji jutrzejszych urodzin ^^
    Miło słyszeć, że dajesz radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znasz składu powietrza którym oddychasz? To powierze cie zabija.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj oby spelnily sie twoje wszystkie najskrytrze marzenia. A co do 15-stoi) juz mogę i chce byc dla ciebie POWIETRZEM,WODA I CHLEBEM tak ciebie jestem spragniony i glodny.

    OdpowiedzUsuń