czwartek, 3 kwietnia 2014

86. W końcu post :-)

Hejka wszystkim. Od razu przejdę do sedna i wytłumaczę niektórym dlaczego nic nie pisałem.  Otóż to było 12 marca byłem w mieście kupić kilka rzeczy. Gdy wróciłem do domu w pokoju został sam monitor od komputera tak więc nie miałem i nie mam nadal internetu a posta piszę dzięki internetowi w komórce.  A gdy zapytałem się gdzie jest skrzynka od komputera to został mi wzięty telefon. Z powodu jedynki z J.niemieckiego.
Na drugi dzień zapytałem się mamy kiedy dostanę telefon to powiedziała  '' gdybyś miał dziewczynę to byś mógł do niej dzwonić itp. '' czyli wiadomo że miała na mysli abym miał dziewczynę. Teraz a dokładnie dzisiaj mam już telefon,  ale mam inny numer telefonu i brak wszystkich kontaktów więc nie mam jak do nikogo zadzwonić. A i jeszcze byłem w piątek u Psychiatry z powodu cięcia się. Było nawet ok tylko te czekanie i dowiedziałem się że byłem planowanym dzieckiem. Kiedy pani psychiatra powiedziała przy mnie mojej mamie że nie jestem psychicznie chory ale i tak chciała mi zapisać jakieś słabe proszki ale nie chcialem ich  w drodze do domu, w aucie powiedziałem mamie czy to chciała usłyszeć że jestem normalny? Powiedziała  że się o mnie martwi. Telefon odzyskałem dzięki namolności i pomaganiu w domowych pracach. Notka bedzie krótka bo nie lubię pisać postòw n telefonie.
Sorki że wam nie pisałem i odpisywałem ale nie miałem jak. Do milego ;-)

19 komentarzy:

  1. Przynajmniej się odezwałeś. To sprawia, że wiadomo, że wszystko z tobą w porządku. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No super ze juz jestes. Po ostatnim twoim poscie przestalem ciąć,jarać i palic. Ktoś tam fajnie napisal ze szkoda życia na glupoty,no i chyba sie zabujalem ale to sie okaże czy z wzajemnością. Pozdro i 3-maj sie będzie dobrze

      Usuń
  2. Tak bardzo sieę niecierpliwiłem i czekałem na kolejny post. Cieszę się, że w końcu napisałeś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. noo.. w koncu !! :D fajnie ze napisales *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy niemieckim to ja ci chętnie pomogę. Studiuję germanistykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siema autor. Spodziewalem sie fajnego nowego poeta a tu nic. Mam nadzieje ze pomimo trudności czy sercowych niepowodzeń jakoś dajesz rade bez ciecia. Mialem pochwalic sie zabujaniem ale to byl niewypal,a ze niechce was zanudzać o tym co dzis sie zdarzylo pominę ten temat. Coz nadal bylem jestem i będę sam z moimi marzeniami o wielkiej milosci. Odrazu was uspokoję ze nie w glowie mi zamykanie sie w pokoju i ciecie czy takie tam glupoty.nie wart jest ktoś tego przez którego cierpie. Jadę z rodzicami do Krakowa na weekend tam myślę zapomniec o wtopie. Pozda wszystkich i do kiedyś Jerzyk

      Usuń
  5. Czy ty możesz pisać tak jak kiedyś nim zacząłes się ciąć i ogólnie. Może się coś zmieniło u cb. ???? U.u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez wlasnie czykam na jakiegoś posta ze cos sie autorowi fajnego przydazylo a nie same smuty. Jerzyk

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Rozumie ze "twoj blog"i robisz co chcesz ale czy mozesz uszanować to ze my sie tez tu komunikujemy i szukamy? Bo skoro ci to przeszkadza to usun wszystkie komentarze które zawierają nry gg telefonow czy maila,zamiast ulatwiac to utrudniasz to nie zbyt fer ci?

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. Oj cos pewnie jest nie tak bo mialy byc posty a tu no po prostu ich brak. A po za tym jakoś leci kwitnom kwiatki sloneczko swieci. Jerzyk(pewnie ostatni który tu jeszcze zaglada)

      Usuń
  6. Miło że zaglądasz, ale nie jesteś jedynem który tu zaglada bo przez ponad 10 dni nic nie pisałem a jest ponad 120 wyświetleń dziennie. Jednak jeszcze ktoś tu chyba zagląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wreszcie dales nam wszystkim do zrozumienia ze masz nas gleboko w czarnej dziurze(tz w du...),bo rajcuje ciebie liczba wyświetleń a nie to ze sie o ciebie martwimy bo sie nie odzywasz. Ohyda i brak szacunku dla czytelników Jerzyk

      Usuń
  7. Nie bierz tego jako hejt, na prawdę potraktuj to jak radę, z wrażliwego, super fajnego chłopaka, niestety stałeś się "ćpunem-egoistą". Przemyśl to. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzisz że gdyby mnie rajcowała liczba wyświetlane to że bym pisał co dziennie aby przybywało mi wyświetlane. Jerzyk proszę cię pomysł w dwie strony zanim kogoś ocenisz ok. Napisałem o wyświetlanych bo chciałem ci pokazać że nie jestes tym " jedynym ". ktory na bloga zerka.

      Usuń
    2. Dzieki anonim za wsparcie. Ale żeby przyjmowac dobre rady trzeba mieć otwarty umysl i serce. Moze znasz autora bo piszesz ze cpa pisal ze zacza popalac myslalem ze papierosy. Mial ulgę w cieciu,piciu,wiec teraz pewnie mu lepiej sie dogadywać z ćpunami. Moze wychodzi z zalozenia ze lepiej mieć takich kolesi niż wogole. Autora wybor. Ciekawe co na to jego byli-heter brycil,tajemniczy"X",Adic,Alex i reszta. Ja myślę ze wkoncu udali sie autorowi z rudym sąsiadem. No bo po co zmienia sie nr Tel po to by zerwać wszelkie kontakty a rudy dal pewnie taki warunek😈

      Usuń
  8. Mi nie musisz nic pokazywac od miesiąca nic nie piszesz jak byś calkiem życie zmienil. Wiec powod nie pisania musi byc. Nie mysle w jedna i druga stronę bo zawsze ale to zawsze potrze przed siebie. Choragiewka wieje na różne strony. Jerzyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calkowicie popieram przed pisarzy bo z kad tyle wyświetleń. Otuz wcześniej pisales o czymś tz o życiu nastoletniego geja. Różne smieszne i bolące sytuacje które nam sie zdarzaja lub moga wydarzyć,taka oprzestroga i temat do rozmow. Zaciokes sie nic nie piszesz to znaczy ze juz nie masz o czym. A z czasem przestana tu zaglądać bo nie będzie po co. Bo kogo obchodzi liczba wyświetleń? Tylko ciebie, ja bym wokal mieć,Malo ale konkretnych zaglądających i piszących. Ale jednych rajcuje slonce innych deszcz. Nie wiem czy bym chcial cie poznać osobiście. Nie wydajesz sie wiarygodny. Dużo pisales ale czy to wszystko naprawdę sie ci przydazylo to tylko ty wiesz. Pisales w lutym ze w polówkę marca napiszesz wreszcie co tak naprawdę ci w duszy gra i cos o planach a ty wogole przestales pisal. To nas martwi. Albo badz takim jaki byles gdy za serca nas chwytales albo juz to zakończ. Mnie bardzo interesuje co tak naprawdę z tobą sie dzialo gdy cie tu nie bylo. Jak chcesz to zdradź mi ta tajemnice. Jerzyk

      Usuń