niedziela, 5 października 2014

# 120. Kolejny dzień, kolejny taki tydzień...

Hej
Co u mnie spytacie ...
Hmmmm. No można by powiedzieć że po staremu więc super rewelki nie ma. Monotonia wygrała z codziennością i przejęła górę nad ciekawością oraz chęcią szukania nowych ciekawych przygód.
Chciałem także wzrócić uwagę na informacje o samobójstwie nastolatek .
Przykro słyszeć że pozornie zwykłe nastolatki , na pierwsze spojrzenie nie budziły jakich kolwiek podejrzeń. Każdy ocenia innych po pozorach. Myślimy że jak ktoś ma szeroki uśmiech na twarzy to zakładamy że jest szczęśliwy. Kolejny  powód by przypomnieć że nie ocenia się książki po okładce.
Na zewnątrz spokojna, miła i opanowana osoba wewnątrz może kryć prawdziwe tornado uczuć i to nie koniecznie pozytywnych.

Dziś krótka notka ponieważ mam nowy telefon i mam mały problem z pisaniem posta.

Narqa i do kolejnej notki

5 komentarzy:

  1. Czyżbyś przypadkiem chciał popełnić samobujstwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak. Mam bardzo dużo problemów, wszystko mi się sypie, były momenty w których myślałem o samobójstwie. Do ludzi i tak podchodzę wiecznie uśmiechnięty, bo co pomyślą sobie o mnie? Fajna notka szkoda ze krótka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń