wtorek, 21 października 2014

# 122. Spóźniony post :-/

Siemanko Wszystkim. Co u Was ?
Bo u mnie tak troszkę w kratkę, czyli prawie tak jak zawsze.

Jeszcze  niedawno była ładna słoneczna pogoda,  a teraz taka szarówkal. Liścke spadają z drzew coraz mniej słońca.
Teraz automatycznie poziom  mojego samopoczucia jest obniżony. Chociaż mogłem się tego spodziewać.

Tydzień w szkole minął tak jak zawsze bez większych problemów i niespodzianek.
Dzisiaj akurat nie poszedłem do szkoły ponieważ bolał mnie brzych i było mi niedobrze do tego złe samopoczucie i przepis gotowy by nie wychodzić przez cały dzień z pokoju.

Teraz nie mogę się doczekać (nie wiem dlaczego) czwartkowego popołudnia bo razem z mamą jadę na wizytę do psychiatry. Teraz prawdopodobnie mam mieć przypisane leki. Ostatnio już miałem je mieć przypisane, ale nie chciałem ich bo miałem kilka obaw. Teraz jednak mnie to nie obchodzi może po krótkiej terapii będzie jakaś poprawa.

Dobra. Kończę już pisanie posta i idę się położyć.
Narqa wszystkim.

7 komentarzy:

  1. Zapomniałeś o nas, bo ja cały czas pamiętam o tobie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zapomniałem o blogu tylko nie mam nawet najmniejszych chęci bo co kolwiek robić z własnej inicjatywy .

      Usuń
  2. Chce sie zabić życie jest zatrudne
    prosze pomużcie i powiedzcie jaka śmierć samobujcza najmniej boli i jest najszybsza(niemam broni)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naucz się ortografii, a życie stanie Ci się łatwiejsze ;)

      Usuń