czwartek, 13 kwietnia 2017

Co by było gdyby ...?

Do dziś się zastanawiam jak moje życie mogłoby wyglądać. Kim bym był gdyby nie rozwój pewnych wydarzeń. Gdyby nie osoby zadając ból na każdym kroku. A gdybym już dawno nie żył. Jakby wyglądało życie osób najbliższych i najważniejszych z mojego otoczenia... Czasami marzę o tym by zasnąć pod granitowym kamieniem na zawsze. Usiąść wygodnie i oglądać swój własny pogrzeb z wzniosłej perspektywy lub stać niezauważalny obok. Pewnie bym nareszcie ładnie wyglądał. I nie czułbym tremy jak przed wielkim występem. Spałbym sobie z celem by nigdy się nie obudzić. Jaki byłby wyraz twarzy osób na których mi kiedyś zależało, osób najbliższych... może ostatecznie przekonałbym się dla kogo bylem tak naprawdę ważny, A kto stwarzał tylko pozory.

7 komentarzy:

  1. Życie ma mnóstwo dróg,alternatyw wyobrażeń,zapytań-co by było gdyby?

    Pewnie nie jestem w stanie nawet
    wyobrazić sobie jak wiele,wiele przeszedłeś...
    ...Wielki podziw z mojej strony za siłę i wytrzymałość,ale przede wszystkim za wyjątkową wrażliwość jaką w sobie posiadasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej dodasz mnie do nowego bloga ? 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Cię usłyszeć, nawet w tym kiepskim nastroju.Dbaj o siebie. Są ludzie dla których jesteś ważny i trzymają za Ciebie kciuki nawet setki kilometrów dalej. Pozdrawiam Rolf

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze odezwij się w tym roku by wiedzieć czy wszystko dobrze z tobą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń